wtorek, 26 marca 2013

Shogo: Mobile Armor Division



Shogo: Mobile Armor Division to gra komputerowa FPP stworzona i wydana przez studio Monolith Productions w 1998 roku. Gra nawiązuje do japońskiej anime i mangi. Gracz wciela się w pilota wielkich humanoidalnych robotów bojowych MCA. Etapy dzielą się na symulację mechów i na te w których bohater porusza się bez nich. Gra została stworzona na silniku Lithtech 1.0, który powstał we współpracy z Microsoftem.


Gracz ma zadanie pokonać przywódcę rebeliantów Gabriela na polecenie UCA. Gra w późniejszym etapie daje możliwość wyboru pomiędzy UCA a rebeliantami dowodzonymi przez Gabriela. Akcja gry umiejscowiona jest na fikcyjnej planecie Kronos i na jej orbicie. Cywilizacja ludzka w grze wykazuje cechy zaawansowanej cywilizacji typu I w skali Kardaszewa

 

  • Szereg misji połączonych ze sobą składną i wciągającą historią, posiadającą dwa różne zakończenia, zależne od naszych wcześniejszych działań.
  • Dobra oprawa wizualna, która to może spokojnie konkurować z takimi hitami jak Quake 2 i Unreal.
  • Sugestywne i dobrze wykonane odgłosy dźwiękowe jakie dochodzą naszych uszu.

  • Niezaprzeczalna grywalność.
  • Specyficzne pomieszanie walki robotem oraz bronią ręczną, ponad 20 typów broni.
  • Fachowo wykonane spolszczenie.

  • Opcje rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
  • Ładne animacje, specyficzny japoński klimat.
  • Cztery odmienne kombinezony bojowe, każdy o odmiennej charakterystyce.

Wymagania sprzętowe:
  • Pentium II 300MHz
  • 64MB RAM
  • akcelerator 3D


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz