Shogo: Mobile Armor Division to gra komputerowa FPP stworzona i wydana przez studio Monolith Productions w 1998 roku. Gra nawiązuje do japońskiej anime i mangi.
Gracz wciela się w pilota wielkich humanoidalnych robotów bojowych MCA.
Etapy dzielą się na symulację mechów i na te w których bohater porusza
się bez nich. Gra została stworzona na silniku Lithtech 1.0, który
powstał we współpracy z Microsoftem.
Gracz ma zadanie pokonać przywódcę rebeliantów Gabriela na polecenie
UCA. Gra w późniejszym etapie daje możliwość wyboru pomiędzy UCA a
rebeliantami dowodzonymi przez Gabriela. Akcja gry umiejscowiona jest na
fikcyjnej planecie Kronos i na jej orbicie. Cywilizacja ludzka w grze
wykazuje cechy zaawansowanej cywilizacji typu I w skali Kardaszewa
- Szereg misji połączonych ze sobą składną i wciągającą historią, posiadającą dwa różne zakończenia, zależne od naszych wcześniejszych działań.
- Dobra oprawa wizualna, która to może spokojnie konkurować z takimi hitami jak Quake 2 i Unreal.
- Sugestywne i dobrze wykonane odgłosy dźwiękowe jakie dochodzą naszych uszu.
- Niezaprzeczalna grywalność.
- Specyficzne pomieszanie walki robotem oraz bronią ręczną, ponad 20 typów broni.
- Fachowo wykonane spolszczenie.
- Opcje rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.
- Ładne animacje, specyficzny japoński klimat.
- Cztery odmienne kombinezony bojowe, każdy o odmiennej charakterystyce.
Wymagania sprzętowe:
- Pentium II 300MHz
- 64MB RAM
- akcelerator 3D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz