Fabuła Przebudzenia rozpoczyna się kilka miesięcy po wydarzeniach znanych z podstawowej wersji gry. Głównej postaci przypada w udziale zadanie odbudowania potęgi zakonu Szarych Strażników, którego szeregi zostały zdziesiątkowane w bitwie pod Ostagarem. Sprawa łatwa nie jest, bo chociaż wojna z potężnym arcydemonem została wygrana, to mroczne pomioty nie powróciły pod ziemię, nadal stanowiąc poważne zagorzenie dla całego Fereldenu. Na domiar złego narastają plotki o pojawieniu się inteligentnego przywódcy potworów - tajemniczego Architekta.
Starcia z przeciwnikami odbywają się w czasie rzeczywistym, jednak autorzy Dragon Age wzorem swych poprzednich dzieł oddali do naszej dyspozycji system aktywnej pauzy. Gra cechuje się mimo wszystko stosunkowo wysokim poziomem trudności, gdyż odnoszenie kolejnych zwycięstw związane jest z koniecznością umiejętnego dobierania i używania różnorakich umiejętności, talentów oraz zaklęć. Dowodzona przez nas drużyna w danym momencie maksymalnie może składać się z czterech postaci, którym możemy wydawać stosowne rozkazy lub programować ich skrypty zachowań, zezwalając w ten sposób na prowadzenie działań bez ingerencji z naszej strony.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz