Cechy gry:
- Trzy podstawowe klasy do wyboru: łotrzyk, wojownik, czarodziej oraz posiadanie przez nie własnej historii pochodzenia, która ma mieć wpływ na całość gry.
- Walka ma być taktyczna i toczyć się w trybie czasu rzeczywistego, jednak gracz ma mieć możliwość wstrzymania gry.
- Ma istnieć możliwość przybliżania kamery tak, aby pokazywała akcję zza pleców postaci, oraz jej oddalenia, w celu uzyskania widoku izometrycznego.
- Postać gracza ma podróżować w drużynie z maksymalnie trzema dodatkowymi postaciami wybieranymi z większej grupy podczas gry.
- Oddziaływanie na siebie zaklęć (np. "Zamieć" może gasić ogień, zaś czary bazujące na ogniu mogą podpalić wyczarowany wcześniej olej).
- Możliwość rozwijania relacji między członkami drużyny np. poprzez dawanie im prezentów.
Dnia 10 listopada 2009 roku firma BioWare udostępniła zestaw narzędzi, którego sama używa do tworzenia gry. Ma to pozwolić graczom na pewne modyfikacje i dostosowanie gry.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz